Over ons

BlueMovement biedt een nieuwe manier van wassen aan die je leven een stukje makkelijker en zorgelozer maakt en bovendien een duurzame bijdrage aan de wereld levert.

Waarom BlueMovement?

De laatste jaren zijn we anders over dingen gaan denken. Zo hechten we minder aan bezit. Maar we willen wél het gemak van apparaten in ons leven. We zijn ons meer bewust van ons energieverbruik en de wereld die we nalaten aan onze kinderen en kleinkinderen. Bosch speelt hierop in met BlueMovement: een nieuw en innovatief servicemodel dat gemak en duurzaamheid combineert. In de vorm van een abonnement op wassen en drogen.

Wie is BlueMovement

BlueMovement is een initiatief van Bosch. De oprichter van Bosch, Robert Bosch, had in 1886 maar één doel voor ogen: altijd de allerbeste huishoudelijke apparaten maken. Maar wel vanuit eerlijk vakmanschap. Met respect voor consumenten, werknemers en de wereld. En ook al is hij al lang niet meer onder ons, zijn DNA zit nog steeds in de genen van ons bedrijf. Het is zijn sociale en maatschappelijke gedrevenheid die aan de basis van BlueMovement ligt. 

> lees meer over de geschiedenis van Bosch

De geschiedenis van Bosch huishoudapparaten.

Al generaties lang maken de huishoudelijke apparaten van Bosch het dagelijks leven makkelijker. Ze nemen ons werk uit handen. Ze zorgen ervoor dat het huishoudelijk werk sneller klaar is. Ze geven ons meer tijd en verbeteren de kwaliteit van ons leven. Laten we teruggaan naar het begin van het verhaal.

> Ontdek het verhaal van Bosch

Onze partners