Onze zuinige en slimme vaatwasser is ruim genoeg voor een gemiddeld huishouden. Goed voor het milieu en je portemonnee. Welke kies jij?
Onze zuinige en slimme vaatwasser is ruim genoeg voor een gemiddeld huishouden. Goed voor het milieu en je portemonnee. Welke kies jij?
Deze luxe vaatwasser is extra zuinig en heeft PerfectDry met Zeolith® technologie. Zo komt echt alles schoon en droog de vaatwasser uit. Met het slimme Home Connect kun je zelfs op afstand afwassen. En wij zorgen dat je altijd een werkend product hebt.
✓ Luxe vaatwasser
✓ Zuinigste energieklasse
✓ Extra slimme features
Probeer je abonnement 30 dagen uit. Niet tevreden? Dan krijg je meteen je geld terug en kun je het abonnement kosteloos opzeggen. Bekijk de
voorwaarden.Wil je het product langer huren? Geen probleem! Kies hieronder een minimale duur en laat het contract langer doorlopen. Je zegt op wanneer het jou uitkomt. Lekker flexibel. Goed om te weten; hoe langer je huurt, hoe voordeliger. Let op, wegens grote vraag mogelijk langere levertijden
Kies je contract
Wil je het product langer huren? Geen probleem! Kies hieronder een minimale duur en laat het contract langer doorlopen. Je zegt op wanneer het jou uitkomt. Lekker flexibel. Goed om te weten; hoe langer je huurt, hoe voordeliger. Let op, wegens grote vraag mogelijk langere levertijden
Kies je contract
Neem nu een abonnement en betaal, afhankelijk van het product, niet € 75 of € 40 borg, maar € 37,50 of € 20.
Ja. De hoogte van de borg verschilt per producttype. Voor grote producten betaal je € 37,50 borg, voor kleine producten zoals stofzuigers en keukenmachines betaal je € 20 borg. Je betaalt dit meteen tijdens het afsluiten van het abonnement via iDeal of creditcard. Dus voordat wij het product leveren.
De borg ontvang je na afloop van het abonnement uiteraard weer terug als het product in goede staat (schoon en werkend) bij je wordt opgehaald.
Heb je een 3 maanden- of 2-jarig abonnement afgesloten voor 25-06-2020 en zeg je binnen 2 jaar op? Dan betaal je een retourvergoeding van € 75. We verrekenen dit met de borg die je hebt betaald.
Ja, dat kan zeker. Log in met je MyBlueMovement account, voeg een 2de of 3de abonnement toe en de korting wordt automatisch verrekend.
Goed om te weten
Deze kortingsactie geldt alleen voor:
Na het verstrijken van de looptijd van je BlueMovement abonnement is de opzegtermijn 1 maand. Het contract loopt af als het product bij je thuis is opgehaald. Onze logistieke partner plant hiervoor een afspraak in. Dit duurt enkele dagen. Houd hier rekening mee.
Is jouw contractduur nog niet verstreken? Dan kan het zijn dat je Opzeg- en/of Retourvergoeding moet betalen.
Nee. Het abonnement dat je bij ons afneemt is een vorm van operational lease en dus niet financial lease. Dit betekent dat wij de eigenaar blijven van het huishoudelijke apparaat dat bij jou in huis staat. Jij bent de gebruiker. Door deze abonnementsvorm krijg je geen BKR-registratie.
Zolang je abonnement loopt heb jij altijd een werkend product. Daar zorgen wij voor. Er zijn dus geen onverwachte kosten zoals voorrijkosten, materiaalkosten en uurloon.
Ja, iedereen die 18 jaar of ouder is kan een abonnement bij ons afsluiten.
Dat klopt, vanaf 1 maart 2021 krijgen wasmachines, was-droogcombinaties, vaatwassers, koelkasten (koel-vriescombinaties) en vriezers een aangepast energielabel.
Omdat er nieuwe manieren worden gebruikt om het stroomverbruik te meten helpt dit nieuwe label je beter dan het huidige label om een duurzame keuze te maken.
Het nieuwe energielabel wordt voor deze datum al op de producten geplaatst.
Belangrijkste algemene veranderingen:
Bekijk de belangrijkste veranderingen per product: